Amikor végre Diogenésszel átköltöztünk albérletből egy félig-meddig saját lakásba, rengeteg kiadással szembesültünk. Nem volt semmink, a lakásban meg csak egy nagy, üres szekrényt találtunk.

Vállfánk viszont egy darab sem volt. Ráadásul úgy gondoltam, ha már veszünk, rendes fa vállfát vegyünk. Találtam is viszonylag olcsón az Ikeában (ilyet), no de egyszerre 5-6 csomag megvétele mégis nehézségekbe ütközött volna.

Nagyi mesél

"Szerettem volna feldobni egy kicsit a fürdőszobát. Felújításra nem volt pénz, hát kinéztem egy szép csempematricát. Azzal végigragasztva a felső két sort, sokkal szebb lesz. De a matrica is drága volt. Így minden hónapban csak kettőt vettem belőle. Azt meg sem érezte a családi kassza, és egy év alatt szépen körbeértünk vele."

Ez a módszer a vállfáknál is bevált. Vettünk két csomaggal, felpakoltuk rá az összes ruhát. Ezután addig vettünk minden hónapban egy csomaggal, amíg végül már egy vállfára csak egy ruha jutott. Anyagilag nem is éreztük meg :)

Tipp: ezt a módszert olyan üzletek olyan termékeinél érdemes alkalmazni, amiket hosszú ideig, akár évekig fogtok utána használni, és amiket valószínűleg még néhány hónapig fognak árulni.

A bejegyzés trackback címe:

https://sporolasitippek.blog.hu/api/trackback/id/tr363118467

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása