Programajánló

Címkék: szórakozás program

2011.09.11. 15:47

 Az idei hétvégét még nyárias elfoglaltságokkal tölthetjük, de egy hét múlva már beköszönt az ősz. Ilyenkor más típusú lehetőségek adódnak a kikapcsolódásra. Ezek között is mindenképpen érdemes az olcsóbb, ingyenes lehetőségeket keresni.

Jövő hétvégén nyílt napot tart a Magyar Nemzeti Bank. Van ugyan a banknak egy látogatóközpontja, ahova bármikor ellátogathatunk, de a nyílt napra mégis érdemesebb elmenni. Ilyenkor ugyanis be lehet menni a bank néhány zárt részére is. Nagyszerű élmény megcsodálni Róth Miksa csodás ablakait, beülni a Nagytanácsterembe, ott sétálni, ahol az ország legfontosabb pénzügyeiről döntenek.

 

 

 

 

 

 

 

 

 Ami viszont ennél sokkal fontosabb: a vezetett sétán sok olyan pénzügyekkel kapcsolatos dolgot tanulunk, aminek akár a mindennapi élet során is hasznát vesszük. Hogy működik a Giro rendszer? Milyen módon tudjuk - a vízjelen kívül - a bankjegyek érvényességét ellenőrizni? És még sok egyéb, de nem szeretném lelőni a poént :)

No és amiről még nem ejtettem szót: a látogatóközpontban lehetőség van egy menetlevél kitöltésére. Én másfél éve jártam ezen a rendezvényen, és "miért ne" alapon kitöltöttem. Már el is felejtkeztem róla, amikor egyszer csak megkaptam postán a bank épületéről szóló, nagyon szép, igényes könyvet. Így végül még ajándékot is kaptam azért, hogy megnéztem a kiállítást. Természetesen ehhez szerencse is kellett, hiszen sorsoltak, de egy próbát akkor is megér a dolog. Nem beszélve arról, hogy a menetlevél kitöltésével is rengeteget tanul az ember a pénzről, amit nem győzök eléggé hangsúlyozni: a hétköznapokban is tud hasznosítani.

További információk a kiállításról ITT találhatóak. Jó szórakozást!

A bejegyzés trackback címe:

https://sporolasitippek.blog.hu/api/trackback/id/tr253218181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása